donderdag 14 februari 2013

Bink samen met zijn grote liefde


Smak...smak sorry had mijn bek nog vol met koek, ja weet het is niet netjes met volle mond praten.
Maar ik wou toch even wat met jullie delen. Het is vandaag volgens mijn onderdanen Valentijnsdag.
Pfff dan moet je extra lief of zo tegen elkaar zijn ? kan dat elke dag niet dan al dat stomme gedoe.
Ik doe dat elke dag hoor zowel tegen mijn onderdanen en tegen de dames.
Speciaal met Sjenghi nu moeten jullie niks tegen dat rare mens van mij zeggen hoor, ze denkt dat ik verliefd op haar ben, omdat ik laatst zo bij haar lag.

Maar ik ben helemaal niet verliefd op dat rare mens. Ik moet haar toch ook tevreden houden anders mag ik straks niet meer op de bank en dat ligt me toch lekker. Ach zij is tevreden en ik heb een kussen waar ik mijn kop op kan leggen.

Nu willen jullie weten met wie ik grote verkering heb ? Ja dat is met Sjenghi we zijn ontzettend verliefd op elkaar. Stiekem is dat mens van mij jaloers hoor af en toe krijgen we op onze kop. Ja niet geschikt om dat te gaan vertellen, Maar ja we mogen ook niks.
Zijn we net even aan het knuffelen komt dat rare mens weer met die rot camera aan, pfff laat ons toch gewoon lekker ons gaan, Ik gaf haar maar een blik van nou niet storen ga tv kijken of doe wat. Sjenghi deed maar net of ze mijn poot aan het wassen was. Nou doe net of ze er niet is dan houd ze vast wel op met foto's te maken. Heb gedreigd dat als ze niet op zou houden ik niet meer met haar knuffel. maar ja nu kan ik toch mijn grote liefde aan jullie laten zien. En wat maakt het uit dat zij een Sharpei is, Ze is mijn lekkerding en daar  komt mooi niemand tussen. ook die maffe onderdanen van mij niet. 
Sjenghi werd ook ongeduldig en wou verder gaan met vrijen en dacht ach dat maffe mens doet maar ik krijg haar nog wel. ben nu te druk met mijn vriendin en dat is toch veel belangrijker. Vinden jullie ook niet.
Nou ik ga eens even naar mijn vriendin toe want vrouwtje is nu toch druk dus heeft ze het ook niet door.
allemaal fijne Valentijnsdag voor wie daar aan doet, voor mij is het elke dag Valentijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten