dinsdag 22 januari 2013

Bink de sloper ???

wie wa woef  een hele goedemorgen allemaal ik heb net wat leuks gedaan geloof alleen niet dat mijn vrouwelijke onderdaan het leuk vond.
Maar ik wel en dat is het allerbelangrijkste ik kom geen lang verhaal houden hoor, want ik heb zin om nog meer rottigheid uit te halen. Ga zo Sjenghi maar weer pesten ben ik goed in.

Terwijl mijn onderdaan de rotzooi aan het opruimen is kan ik jullie mooi even laten zien wat ik net vermoord heb, ze was zo trots dat ik eigenlijk nog niks gesloopt heb, behalve de vuilzak leeghalen wat ik al 2x voor elkaar heb gekregen haha, ze zei laatst nog Bink gaat zich goed gedragen, Nou ik heb haar maar weer uit de droom geholpen. We zijn net lekker in de sneeuw naar buiten geweest en volgens mijn onderdaan was ik erg ondeugend liep weer aan de riem te trekken en dat mag ik niet. Flauw he, maar deed  het lekker toch.

Heb het haar lekker moeilijk gemaakt buiten, maar ja aan die vrolijkheid kwam weer een eind want ik moest naar binnen en dan mag verdikkeme Abby  weer mee en Sjenghi mag naar buiten, Ja poffer zeg ik was nog niet klaar met ouwehoeren, normaal zit ik bij de achterdeur te wachten tot ze terug komt. Dat denkt ze tenminste, ga er altijd maar snel zitten, ik probeer bij de vuilzak te komen, soms trekt ze de deur niet goed genoeg dicht, had vandaag alleen de pech dat ze hem nu wel goed dicht had. Tja dan  moet ik wat anders
verzinnen ook goed.

Mijn onderdaan had een hele leuke sneeuwpop in huis staan nee joh geen echte haha maar een namaak sneeuwpop. Ze vond hem altijd heel mooi. ik dacht weet je wat ik vind hem ook leuk ik ga er lekker mee spelen. Kan ik toch ook niet helpen dat hij daar niet tegen kon hehehe
het werd  al een mooi zooitje .

Mooi he ?.... Ik vind het schitterend tot ik haar weer hoorde aan komen, ik maakte dat ik snel bij de achterdeur kwam en ging heel mooi zitten. Vrouwtje gluurt altijd even door het zij raam ze denkt dat ik dat niet zie, maar ja hallo ben wel gek maar niet dom ik weet heus wel dat ze gluurt. Daarom ga ik ook bij de deur zitten dan denkt ze dat ik niks gedaan heb. Nou daar kwam ze aan. oeps ik zie zijn strikje in de keuken liggen nu ziet ze gelijk dat ik wat uitgevreten heb. Ik zet mijn mooiste blik op en doe net alsof ik heel lief ben geweest.

pffff dat stomme mens is ook  niet gek ze zei gelijk wat heb jij gesloopt monster ?? tja en toen zag ze het,
kreeg wel een beetje op mijn kop oeps dat vond ik dan weer minder, maar heb mijn wraak al want ik mocht het niet op mijn dagboek zetten van haar, en zij doet nu het huishouden dus heeft ze mooi niet in de gaten dat ik het stiekem er toch op zet.

o shit daar komt ze aan nou ik ga gauw Sjenghi pesten dan weet ze niet dat ik mijn dagboek bijgewerkt heb hahaha eens kijken wat ik nog meer ga slopen.tot sloops bedoel tot later allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten