maandag 17 december 2012

Bink in de sneeuw

Hallootjes allemaal hoe gaat het met jullie ? nou met mij gaat het goed hoor, aller eerst kan ik jullie vertellen dat mijn vrouwtje 5 kiezen van mij heeft en 1 tand. Nou kan ze niet meer zeuren toch. Maar even zo goed mag ik nog niet bijten,ze zeggen dat het nog steeds zeer doet. Ik vind dat ze zich maar aanstellen. Nou ja dat kwam ik niet vertellen maar wou het toch even laten weten voor dat jullie denken dat ik niet goed voor mijn vrouwtje ben en haar niks gun hihi. Wat me toch voor raars gebeurde vorige week stap ik mijn tuin in.... stap ik in wat raars, ja niet te geloven... het was koud en wit. Snapte er niks van maar kon me niet schelen mij maken ze niet bang. Vrouwtje stond me achterlijk te doen, en te mekkeren he Bink vind je dat nou niet mooi ??? Er ligt Sneeuw. Ik vind die koude meuk niet leuk wel mooi om te zien maar voor de rest bah, maar voor jou is het vast heel erg leuk kom op, hup lekker gaan ravotten in de sneeuw. Ja hallo mag ik dat nog zelf uitmaken. Ik ga eerst eens even op onderzoek uit. Het is wel koud aan me poten maar dat laat ik lekker niet merken en banjer lekker door, het is maar een klein laagje, zei vrouwtje eigenlijk had er nog wat meer moeten liggen voor je was het nog leuker. Ze weet niet wat ze wil hoor, eerst zegt ze dat ze het maar niks vind , want ze is bang dat ik haar om trek of zo als we gaan wandelen, want ze zegt het is wel glad als iedereen het plat stampt wat zeurt ze nou, en nu zegt ze weer van dat er meer had moeten liggen. Nou ja het is en blijft een raar wezen dat vrouwtje van mij. Ik heb eens even de hele tuin aan een inspectie onderworpen en heb ik even door mijn onderdaan een slide van laten maken, ze doet er ook maar wat moeite voor hoor. Dus dat heeft ze even voor me gedaan. kunnen jullie even mee inspecteren. Abby en Sjenghi zijn ook twee mutsen hoor, ligt er van dat leuke spul in de tuin willen ze niet met me spelen. Nu wil die oude brom pot Abby toch niet met me spelen, maar ze kan toch wel even naar buiten komen. heeft ze wel even gedaan,maar ging hard weer naar binnen en stond met haar poten te schudden, wat een aanstelster zeg. Sjenghi kwam alleen maar even met haar neus om de hoek kijken en dacht van nou ik blijf nog maar even binnen geen zin. We zijn later nog gaan wandelen, sodemieters dat pad was spek glad ik zat natuurlijk aan de riem en ik wou achter die brom pot aan rennen en gleed me daar uit. Vrouwtje gillen BINK NIET RENNEN DAN VAL IK !!!! maar niet miepen hoor mee rennen. Maar was wel een glibber partij hoor ik mocht niet rennen weet je wat dat rare mens zegt als je gaat rennen glij ik uit en jij ook, en dat is niet goed voor je poten je bent nog aan het groeien. Tss dat mens verzint ook alle smoezen die er maar zijn om mij niet te laten rennen, Nou ik heb haar even in de waan gelaten hoor want ik deed het op de terug weg nog een keer. Helaas was het sneeuw gebeuren maar van korte duur want alles was heel snel weer weg. Jammer hoor maar hoop dat het snel terug komt en dan zal dat rare mens wat mee gaan maken. O ja weet je wat ze ook nog deed mij met sneeuw bekogelen is toch niet normaal. ik mag niet rennen want dat valt ze, maar ze mag wel op mij gooien wat vinden jullie daar nou van ? Nou hoop dat jullie genoten hebben van mijn verhaal. en geniet van de slide. Allemaal nog een hele fijne dag. Ik zal eens even kijken of ik nog wat rare streken uit kan halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten