maandag 17 december 2012

Bink wil spelen met de kerstman

Nou ik zei jullie net gedag maar bedacht me dat ik nog wat heb mee gemaakt, dus moet mijn boeven streken nog maar heel even uitstellen.

Ik had mijn onderdanen al eens gehoord over de kerst boom en zo of ze dat wel op zouden gaan zetten.
In verband met mij. Waarom hangt het van mij af of ze iets doen ja of de nee. doe gewoon ik ben de liefste  hond van de wereld dus wat kan er nou gebeuren ? Ik wist überhaupt nog niet wat een kerstboom was. Nou ze hadden dus besloten om het toch te doen want ik moest er maar aan wennen. En zouden wel zien of ik het heel liet. Nu heb ik nog niks gesloopt op de vitrine kast na dan, maar ja daar kan ik niks aan doen Sjenghi heeft me er al  3 x doorheen geduwd. En het is niet eens echt kapot kan gewoon gelijmd worden.

Nu heeft ze dus vorige week het kerst spul naar beneden gehaald, of zoals ze gezegd heeft de kerst troep.
Wat een bedoening komt ze eerst met een rare man naar beneden, Ik vond het hem eerst nog wel grappig, Ze zette hem voor mijn neus neer zo van kijk maar eens wat dit is. Nu dacht ik alleen maar o leuk ik krijg een speel vriendje. Dus ik snuffelen en snuffelen en er een keer met mijn neus tegen aan geduwd maar niks hoor. Geen beweging in  te krijgen wat een raar mensje zeg. Dat rare mens van mij zei dat is de kerstman alleen hij is niet echt. Wat brabbelt zij nou weer dan. Eerst is het een man wel een kleine man maar toch en nu is hij niet echt ? Kan er toch gewoon mee spelen hoeft alleen maar te lopen ik doe de rest wel. Maar wat ik ook deed hij deed niks. het enige geluid wat er uit komt is uit zijn bel als je er aan trekt.


Nou ik blaf er maar eens tegen misschien dat het me dan lukt.... pff wat een onbeschoft mannetje zeg geen hallo kan er af, heeft een rare zak op zijn rug, zit ook niks in voor me, wat heb ik er nou aan dan. Dat rare mens van mij had de grootste lol en moest er heel erg hard om lachen. Stom mens doe niet zo dom en help me eens met die rare snuiter zo dat hij met me spelen gaat. En maar zeggen hij gaat niet met je spelen dat kan niet het is een pop. Pfff nu moet ze het me niet zo moeilijk maken eerst is het een man, dan is hij niet echt en nu is het weer een pop ? Ach wat het ook is hij gaat maar eens wat aan zijn onbeschofte houding doen want dit is geen manier van doen natuurlijk.

Ik moest toch wel even heel hard lachen hebben jullie die rare poten van die niet echte man...pop gezien.
haha wat een rare poten zeg die van mij zijn vele male mooier en zijn niet zo hard. 
Maar even zo goed wil hij nog steeds niet met  me spelen ik vind het niet echt leuk. vind het wel een leuk mannetje maar hij wil niet vrienden met mij zijn. nou dan bekijkt hij het maar...hij gaat maar bij die oude mopper pot Abby staan passen goed bij  elkaar willen beide niet met mij spelen, 
Ik ga wel weer met Sjenghi spelen Die vind mij wel leuk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten