vrijdag 7 december 2012

Hier het bewijs dat ik ook wel eens lief ben

Hatsjie sorry ik had nog wat sneeuw in mijn neus. Daar komt vast ook nog wel een verhaaltje over want mijn onderdaan heeft vandaag weer foto's gemaakt.
Ik wou jullie alleen even het bewijs laten zien dat ik toch ook wel eens lief ben. Er zullen hier wel wat boeven streken op komen te staan, maar dan kan ze nooit zeggen dat ik niet 1 x lief ben geweest, en dat ik altijd maar ondeugend ben.



Ik heb natuurlijk gezien dat Sjenghi en Abby ook vaak op de bank liggen Abby ligt altijd op de bank
nu heb ik het dus ook uitgevonden hoe dat in zijn werk gaat, en mep de dames als het moet gewoon van de bank af. Ze mogen blijven liggen hoor is ook geen probleem ik vind het wel gezellig om bij ze te liggen.
Abby bromt heel vaak als ik bij dr kom liggen maar toch blijft ze bij me. Maar ik mag niet tegen haar aan komen want oei oei... wat is dat een oude mopperkont zeg. laat haar dit maar niet lezen want denk  dat ik dan nog meer op mijn kop krijg van haar.

Nu  moet ik er bij vertellen dat sinds ik hier ben 1 van mijn onderdanen op de bank slaapt. Dat is dus het vrouwtje. De baas zal daar minder blij mee zijn maar ik vind het wel gezellig.Ze doet dit omdat ik s'nachts zindelijk moet zijn en door moet slapen. Mijn onderdaan zegt dat ze reuze trots op me is want vanaf het begin ben ik eigenlijk in de hele nacht zindelijk geweest. En is maar enkele keer geweest dat ik echt hoge nood had. En dan hoorde mijn onderdaan me gelijk en kwam ze overeind en liet mij naar buiten. Ik lag altijd op de grond naast haar of in Sjenghi haar mand.

waarom ligt vrouwtje beneden zou je zeggen nou ze heeft geen bench om mij in te doen en wil het me zo leren.ik mag helemaal niks s'nachts mag niet spelen als ik wakker ben. maar ik heb het aardig geleerd want ik slaap lekker de hele nacht door en hou het als het moet tot 9 uur uit. Goed he !!! Eigenlijk kan het vrouwtje nu wel naar boven zegt ze. want ik slaap door en sloop niks. (op die koffie filter na)  het enige wat ik wel lastig vind is als de dames beneden komen als ze ineens hoge nood hebben. Dan word ik natuurlijk wakker en af en toe wil ik dan spelen. meestal ben ik nog te moe en draai ik me mopperend in de mand en ga weer slapen en zoeken ze het maar uit. Dus hoorde mijn onderdaan al zeggen dat ik nu maar moet leren om alleen te slapen, maar ja ze is zo goede slaapster zegt ze dus zal niet langer dan 2 uur alleen liggen hahaha vind ik niet erg !! kom maar lekker bij me liggen.

Ik vertelde dus al dat ik netjes op de grond lag maar na mijn wraak actie met de koffie filter en dat vrouwtje
heel de nacht in de benen was met abby dacht ik van weet je ze heeft het wel verdiend dat ik eens wat liefs doe. Dat moet ze natuurlijk wel verdienen he. Ik vond dus dat ze het verdiend had en kroop even lekker bij haar op de bank en heb heerlijk liggen slapen boven op haar schouder met mijn kop. Alleen duwde haar wel een beetje van de bank af. Ze mopperde zo van hallo niet zo duwen met je dikke kont ik val er zo af. Tss lig ik bij haar en dan nog zeuren ook.  Natuurlijk moest ze daar weer een foto van maken. Is nu wel mooi want kan het bewijs leveren dat ik dus ook wel eens lief ben.

Hier dan het bewijs !!!!! (weet niet of mijn onderdaan hier nou zo blij mee is maar pech ik moet even het bewijs leveren)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten