donderdag 6 december 2012

Bink de vuilnisbak ???

Snif...Snif daar was ik weer even, het is niet te geloven was lekker even met Sjenghi aan het spelen. Komt dat stomme mens er aan. Bink laat die oude muts met rust en ga eens wat schrijven op je dagboek. Ja hallo doe het lekker zelf. (en wie noemt zij nou oude muts, is ze zelf..)

Het is natuurlijk mijn dagboek dus zal ik het ook zelf moeten doen,  Ik zal jullie vertellen wat ik vannacht heb uitgevreten.Ja hallo niet gelijk van die rare gedachten want zo zit het niet. Eerst lezen en dan pas denken haha. Lig ik lekker te slapen zoals het hoort, begint Abby keihard rondjes te lopen in de kamer en piepen, ik denk van pff oma hou je mond en ga liggen slapen, dat moet ik ook. Ik mag ook niet rotzooien, maar nee hoor niet luisteren naar me ze moest en zou vrouwtje overeind halen. Nou die kwam overeind pff zegt ze heel lief wat is er Abby moet jij naar buiten, tsss is toch niet te geloven als ik herrie maak krijg ik op mijn sodemieter en zij word gewoon mee naar buiten genomen. En Sjenghi stond ook op van neem mij ook even mee ik wil ook naar buiten, ja hoor ook zij mocht mee. Ik kijk dat mens aan van hallo mag ik ook mee dan ??? nee ik mocht niet mee ze zei:, Bink jij even blijven ik kom zo terug, jij moet lekker gaan slapen.

Verdikkeme dacht ik dat is toch niet eerlijk waarom mogen die grieten wel mee en ik niet. Maar dit pik ik dus niet. Hun liepen buiten en ik dacht he ik zie een vuilniszak, ja dat domme mens heeft hem naast de prullenbak staan hehe (zegt dat als hij vol is ze de zak er niet meer uit krijgt omdat de baas er teveel in propt)  Ik bedenk me niet en duw mijn neus in die zak, wat zullen we er  eens uithalen, he een bakkie van het vlees shit zit niks meer in. Ik moet wat hebben wat goed rotzooi maakt. Ik moet wel opschieten weet niet wanneer dat mens weer terug komt. O wacht eens.....ja......dit is het..even aan trekken ja hebbes. WOW dat smeert goed, mooi zo even rennen lekker over het kleed heen helemaal super dat ziet er mooi uit. shit ik hoor wat gauw naar de kamer en daar nog een rondje rennen met dat ding in mijn bek. er zit wel een vage smaak aan, is niet echt lekker maar ja boeit niet het smeert lekker. hehe en dat was mijn bedoeling. oeps de deur gaat open gauw gaan liggen op mijn vaste stekkie als dat mens er niet is. doe net alsof ik slaap. oei de keukendeur gaat nu ook open. hoor ik ineens Bink wat heb jij gedaan !!!! heb je mijn plant uit de vensterbank gehaald ?? dat domme mens had zeker slaap in dr ogen haha nee het was niet haar plant, dat brengt me nu wel op een idee gna gna. Ze liep verder de kamer in en zag dat de hele vloer bezaait lag met zwarte smurrie en wat nog erger was het kleed zat helemaal vol en op beide kleden, ja als ik het doe dan doe ik het ook goed. hoor. dat rare mens vloekt  en zegt  jij hebt in de vuilniszak gezeten, raar hij zit helemaal dicht hoe kan dat dan weer, nou lekker hoor kan ik midden in de nacht gaan stofzuigen.

Wat denken jullie wat ik uit de vuilnis zak heb gehaald ? het was een koffie filter haha dus willen jullie hondjes ook wraak nemen dit smeert erg goed en je onderdaan word er heel vrolijk van. Alleen wel jammer dat ze vergeten is een foto te maken, ze zei nog had het op de foto moeten zetten. (ik wil het nog wel eens doen hoor geen probleem)

Nou ik ga even verder broeden op wat ik nog meer ga uit vreten. dus ik ben even aan het spoken.
en vertel jullie later weer een ander waar gebeurd verhaal.
Dikke poot van spook Bink



Geen opmerkingen:

Een reactie posten