vrijdag 11 januari 2013

De dames aan het woord

Hallo allemaal ik kom mijn  beklag eens even doen over dat monster wat hier rond loopt. Ik Abby vind hem echt een ontzettend raar wezen, hij staat iedere keer tegen mij te blaffen en dan trek ik mijn lip omhoog en laat mijn gevaarlijke grom horen. Maar hij trekt zich er geen mallemoer van aan, erg vermoeiend. Zoals elke dag ga ik eerst samen met Bink wandelen hij moet lekker aan de riem en ik mag los, haha misschien niet zo aardig van mij om daar om te lachen. Maar ik vind het net goed eigen schuld dikke bult denk ik dan maar. Als we het tuinpad weer op komen dan gaat hij extra maf lopen doen.Hij staat om mij heen te springen en dan trekt hij die bek van hem open en komt er een harde rot blaf uit. Het is werkelijk niet om aan te horen. Wat denkt dat monster wel, ja sorry hoor ik vind hem nog steeds een monster. Ik mopper dan een keer zo van ik wil dat niet, maar ja hoor meneer wil het niet horen of is stokdoof 1 van de 2, Hij gaat vrolijk door en rent van de ene kant naar de andere kant.En komt weer op mij af gestoven. Ik grom nog maar een keer wat harder en laat dan mijn scherpe tanden zien zo van en nu ophouden anders doe ik je wat. Meneer kijkt me alleen onnozel aan en gaat door wat hij aan het doen was. Vrouwtje zegt dan altijd tegen Bink dat ik het niet wil maar ook daar trekt hij zich maar niks van aan. Echt niet te geloven wat een rotzak. Zoals gister was ik het helemaal zat,hij begon weer het monster uit te hangen en kwam weer naar me toe ik waarschuwde hem nog maar een keer. Maar ja meneertje is stokdoof duidelijk en hij stormde op me vrouwtje af, ja toen had ik het helemaal gehad.Ik werd me boos mijn haren gingen rechtovereind en nam een aanloop,en sprong boven op hem, wou hem net een fikse hap gaan geven tot vrouwtje ineens heel hard riep van Abby !! Schrok me rot ik gauw van Bink af en naar vrouwtje gegaan, nou zeg ik mag ook niks mag dat beest toch wel bijten. Maar ja ik vind het maar niks. Af en toe ruik ik wel even stiekum aan hem, en laatst was ik aan het flirten maar dat zeg ik niet tegen vrouwtje.Ze moet voor al niet gaan denken dat ik hem aardig vind. Nou dit was het voor mij.

Hoi allemaal Ik kom ook maar eens even wat vertellen wat ik van Bink het lekkere ding vind, Ik moest aan het begin heel erg aan meneer wennen want hij was best wel druk, en wou constant in mij bijten ja hallo ben geen bijt zak. Ik ben al iets te vaak gebeten dus daar heb ik mijn buik wel van vol. Ik dacht eerst ook van wat dit moet worden ik moet hem niet. Maar ik moet nu wel bekennen dat ik het nog wel een monster vind maar vind hem eigenlijk ook wel heel leuk. Ik heb zelf een nestje gehad en zie hem eigenlijk een beetje als mijn kind ik was zijn pistooltje maar dan krijg ik weer op mijn kop dat ik daar niet aan mag zitten, Bink gaat dan altijd van die rare bewegingen maken, hahaha maakt dat nou uit. Ik doe het stiekum toch, Af en toe staan we ook te zoenen hihi vrouwtje moet daar wel om lachen en zegt vaak van jullie lijken wel een verliefd stel. Nou zeg ben helemaal niet verliefd op Bink. Echt ze moet haar eigen na laten kijken. Nu moet ik wel zeggen dat hij wel hardhandig is of gewoon lomp. Ik zit ook onder de wondjes van het spelen. Hij krijgt op zijn kop dat hij veel te hard is. en af en toe wil ik ook niet want dan gaat het me te hard en dan heeft meneer geen stop en wil dan niet ophouden,Dus dan beschermen de baasjes me, want na mijn gehap en geblaf luistert hij niet dan moet ik hem echt even in ze nek bijten dan luistert hij, ik ben af en toe best gemeen want ik daag hem zelf ook regelmatig uit en dan krijgt hij op zijn kop dat hij mij met rust moet laten, gemeen he van me. Maar hij is ook gemeen door mij af en toe als trek zak te gebruiken hij denkt ook ze heb wat ruim vel ken ik wel lekker aan scheuren maar dat doet heel pijn.Maar al met al mag ik hem wel het is en blijft wel een vreemde snuiter. Nou ik ga slapen voor dat hij weer aan komt zetten en ik ben ook niet meer de jongste dus gauw me mandje in. een poot van mij Sjenghi doei doei........o ship...s daar komt hij weer aan wegwezen...........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten