donderdag 3 januari 2013

Ik mag ook niks

Woef...o sorry moest het laatste woord nog even hebben tegen mijn onderdaan. mocht niet zo blaffen ja dat maak ik  toch wel uit ???



Maar goed daar kwam ik niet voor, is iedereen een beetje goed door het jaar heen gekomen? Nou ik amper hoor heb er nog een kater van. Alle honden koekjes nog eens aan toe wat een harde knallen zaten daar tussen zeg, mijn arme oren doen er nog van toeteren misschien ben ik daarom de laatst twee  dagen zo doof zegt mijn onderdaan. (ik maak er handig misbruik van laat haar maar denken) Hoor alles prima !!

Volgens mijn onderdanen ben ik ineens weer zo gek als een deur, ze hadden het er namelijk over gehad
dat ik het zo goed ging doen en dat ik wat rustiger werd, Ja hallo vinden ze me rustig nou zal ik er even voor zorgen dat ik weer wat drukker ga doen. En mijn onderdaan zegt de stress komt er uit van al dat geknal.
ze vonden me er heel goed op reageren. Pfff ja hallo ik ben niet bang hoor ik ben grote sterke jongen wat denken hun nu. Maar vond het ook niet echt leuk die zachte knallen gingen nog wel maar die harde vond ik niet leuk. Moest ik nog mee naar buiten ook nou ik deed gauw mijn ding zodat we snel weer terug konden.

Maar al met al vonden ze me een held. Alleen ik ben zo gek als een deur ineens zegt mijn onderdaan. Ik vreet Sjenghi half op...nou dat is helemaal niet zo ik wil met haar spelen en ze wil ook nog wat is daar nou zo erg aan. Ze heeft wat wondjes ach heb ik niet gedaan. Ik mag nu  haast niet meer spelen met haar en krijg ik op mijn kop. Terwijl Sjenghi mij ook zelf uit daagt ik vind het niet eerlijk. Maar ja oke Sjenghi krijgt ook wel eens op de kop maar lang zo vaak niet als mij. Abby is nog steeds zo oude mopperkont wil helemaal niks van mij weten, Af en toe komt ze stiekum aan mij snuffelen en doen en dan moet ik dat maar toe laten ?

Buiten daagt ze me uit om te rennen terwijl ik dan nog vast zit en wil ze me beschermen snap niks van die rare griet maar ik laat haar zo veel mogelijk met rust misschien gaat ze mij nog eens lief vinden het word al wel wat beter. Nou het is niet allemaal kommer en kwel hier hoor. ik heb ook nog wat leuks gedaan.
ik mocht namelijk voor de eerste keer los. Waarom nu pas. nou bij het kanaal kan ik heel mooi rennen alleen het eerste stuk, zit aan de ene kant een mooi veld maar kan je alleen komen als je dwars door het prikkeldraad gaat.

Abby rent er wel onder door, en Sjenghi duikt er ook onder door maar ik schijn volgens mijn onderdaan er met mijn lompigheid zo door heen te willen lopen. Heb ik ook al eens geprobeerd heb het ook al eens in mijn bek gepakt en gebeurde niks, wat een aanstelster he die onderdaan van mij. maar laatst had ze de baas over gehaald om even samen te gaan want ze wou zo graag dat ik een keer los kon, en de eerste keer wou ze samen zijn zodat ze me wat makkelijker konden vangen voor het geval dat. (net of ik niet meer terug kom of zo, mot toch eten)

Wat ik nou niet snap waarom ze daar prikkeldraad neerzetten, als we links gaan staat er nog stroom op ook en er staan alleen  maar een paar bomen. Zijn ze soms bang dat ze weglopen of zo?  tja sorry hoor vind het nergens op slaan kan ik ergens mooi rennen kan ik er niet in omdat ik of mij open haal of dat ik een stroomstoot krijg. Abby heeft het al paar keer gehad. Maar waarom er prikkeldraad staat in de zomer staan er volgens mijn onderdaan koeien, een stuk of 4. Ja nou ze staan er nu niet dus kan dat stroom er wel af toch.

Prikkeldraad weg kan ik tenminste los. maar volgens mijn onderdaan slaat dat stroom nu  ook nergens op, maar ja het zit er nou eenmaal, maar ja daarom mocht ik dus voorheen niet los. moest eerst  wat beter luisteren, ja hallo ik luister toch wel wanneer ik daar zin in heb dus doe ik het de ene keer wel dan de andere keer maar weer eens niet.

Eindelijk was het dan  zover ik mocht los. die rare onderdaan van mij die ging gek doen joh beetje rennen en springen, stond hem aan te kijken van ben je niet goed bij je hoofd of zo, als ik zo doe dan spoor ik gelijk niet en jij mag het wel ?? mijn vrouwelijke onderdaan wou maar niet opschieten wat denk je wat ze zei ?
sjenghi zit aan de riem die loopt niet meer zo snel. pfff wat is dat nou weer voor rot smoes.
Ineens deed ze haar los....ik dacht gelijk yes kan spelen en dook er gelijk boven op maar was niet zo goed idee kreeg gelijk op weer op mijn kop. Sjonge jonge ik mag ook niks.

mijn onderdaan deed haar maar weer vast en ik liep maar weer op mijn eigen verder mijn onderdaan wou foto maken maar ik bleef er toch niet voor staan hoor. ik ben nu los ben jij even maf als jij denkt dat ik daar nu niet gebruik van maak. Maar het is toch gelukt. Ze vonden het nog wel mee vallen hoe ik reageerde en ze kregen me maar zo weer te pakken kwam gewoon netjes aan gelopen. (nu laat ik ze lekker in de waan)
nu mag ik vast vaker los,. he he ...zal ze krijgen... maar niet vertellen hoor anders mag  ik bij voorbaat al niet los.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten