maandag 14 januari 2013

Het is niet eerlijk

hmpf...wat zie ik tot mijn grote verbazing dat de dames op mijn dagboek hebben gezeten en over mij aan het mopperen zijn geweest wat een stel z...mutsen om het maar netjes te houden,anders krijg ik zo weer op mijn donder dat ik niet netjes ben.
Ze lopen wel op mij te mopperen maar ik heb het pas echt zwaar, Eerst moest ik altijd in de hal eten want ik liet volgens mijn onderdaan de dames hun bak niet met rust, Ja hallo wat daar in zit is veel lekkerder. En de brokken zien er ook groter uit.

Maar goed ik heb het inmiddels voor elkaar dat ik niet de hal in hoef want ik vertik het gewoon om alleen te eten. Dus wat doet mijn onderdaan nu, zet ze de dames in de woonkamer en dan barricadeert ze hem dicht met de stoelen grrr.,,en dat elke dag weer. Slaat helemaal nergens op. Zal jullie het laten zien.
Is toch niet normaal dat mijn onderdaan de boel dicht bouwt ten eerste schuift ze zich elke dag de ram bam en ik kom er als ik wil toch wel langs ik vind mijn weg wel, Alleen mijn onderdaan staat er bij. ze zou moeten solliciteren als waakhond word ze gelijk aangenomen grrr.
Maar wat nog het ergste aan het hele gebeuren is dat ik nu heel raar moet eten, ik zit nog aan de pup brok vind het nergens op slaan ben toch al een grote vent. Maar ik krijg niks anders zucht moet wachten tot ik wat  ouder ben, Sjonge jonge zo hard moet ik niet oud worden, ik wil eerst nog even grote jongen zijn. Maar echt het is niet normaal voorheen at ik ook netjes uit een bak net als de dames, Maar ik eet volgens mijn onderdaan zo schrokkerig. Nu heeft ze daar wel gelijk in ben al een aantal keer bijna gestikt in mijn eten en moest mijn onderdaan met haar hand in mijn bek om het eten uit mijn keel te halen. Sorry lekker fris verhaal
Daar ben ik haar wel dankbaar voor hoor, anders had ik het nu niet meer na kunnen vertellen, Maar mijn onderdaan zegt je leert er weinig van want je vreet als of je nooit wat krijgt en je kauwt het niet. Dus heeft ze een andere manier gevonden.

Zal jullie eerst laten zien hoe de dames eten en hoe ik nu moet eten, het is echt een schande kan iemand mijn onderdaan overhalen om mij ook weer uit de bak te laten eten.? Maar aan de andere kant het geeft me wel wat te doen, maar nog vind ze dat ik te snel eet. maar is zo wel beter ik stik al niet meer. Nu ben ik het nog steeds niet mee eens dat ik geen andere brok mag. Als ik nou voortaan blijf eten op de manier als nu dan moet ze me toch wel eens wat anders gaan geven dan die rottige kleine brok ???

Zo eten de dames :


Zien jullie hoe groot de brokken zijn ? en dat ze er nog vlees in hebben zitten ook, nou ik zal jullie nu laten zien hoe ik mijn eten moet eten. En niet lachen want eigenlijk is het gewoon zielig.


Dit is toch niet te doen en zo ligt het bezaait over de hele vloer he !!! elke dag maakt ze een andere route of  ze strooit gewoon, echt ik vind het niet normaal. Ik denk dat ik in protest ga en het maar gewoon niet meer op eet. Ik eis gewoon een grotere brok. Kan iemand mij helpen het is toch niet eerlijk ????

En dan vinden de dames dat hun wat te mopperen hebben nou wie is hier nou degene die mopperen mag ?
ik toch zeker. Nou dit was het weer even ik ga even mijn onderdaan pesten. Tot laterssss lebber van mij of een hap je mag kiezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten